حضور مامان2 برای اولین بار در منزل ما(93/6/5)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 283105
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 26 شهريور 1393برچسب:, :: 3:29 :: نويسنده : فافا

اش پشت پای نفسیم ایشالا به سلامتی اموزشیش تموم بشه بیاد

شیرینی که مامان2 زحمت کشید اورد

لباس مامان که نفسیم گفت مامان2 از لباس مامان خیلی خوشش اومده بود

منم این بلوز پوشیده بودم با شلوار جین مشکی


نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت23:04---31 شهريور 1393
سلام عزیزدلم.پست جدیدت رو خوندم دلم گرفت بغض کردم البته بغض شیرین ها.خب دوری از یار خیلی سخته ولی همونشم شیرینه.ایشالا زود این دوران تمام بشه گلم.بیای از دیدارها برامون بنویسی.راستی مامان دو هم دیدیش..چشمت روشن عروس خانم خوشگل خودم.از تعریفا کاملا معلومه که خیلی مهربونن.خدا حافظش باشه
دوست خوبم:به به سلام خانوم دکتر وای رویا نمیدونی چقدر دلم براش تنگ شده مرخصی هم نمیدن اخه:(مرسی عزیزم مامان 2 به معنای واقعی خانومه ممنون رویا جونم بوووس


zahra
ساعت12:17---31 شهريور 1393
آخی چه مادر شوهر خوب و مهربونی .
خدا حفظشون کنه
خوشحالم که تومشکلات منو نداری اگرچه الان ازلحاظ مسافت دورین ولی شرایط بهم رسیدنتون جوره
ولی من بودم از استرس زیاد حتما کلی سوتی میدادم
لباستم خیلی جینگیل و ناز بود عزیزم

دوست خوبم:مامان2 ماهی دارم فدا مداش بشم مرسی عزیزم همه مشکل دارن عزیزم منم مشکل اصلین رضایت بابامه:(مرسی زهرا جون بووس


مرجان
ساعت14:16---29 شهريور 1393
آخی چه روز خوبی داشتین خداروشکر
ایشالا همیشه همینقدر با هم خوب باشین و قدر همو بدونین
دوست خوبم:ایشالا عزیزم


فاطیما
ساعت11:13---29 شهريور 1393

سلام فافاجون تازه از مسافرت برگشتم
خوش بحالت چه مادر شوهر خوفی داری
راستی برا نفسیت چی کردی؟؟؟؟؟برای درسش و سربازی؟
لباس خودت خیلی قشنگه منم همین شکلیشو دارم ولی قرمزه

دوست خوبم:سلام عزیزم خوش گذشتبوسهمامانم ماه فداش بشمبی تقصیرهنوز هیچی معلوم نیستخجالتیمرسی عزیزم لباس تو هم قشنگه:)



دریا
ساعت16:37---28 شهريور 1393
وای فافااااا خوش به حالت واقعا ایول به نفسیت که باعث شده مامانش و خانوادش انقدر دید مثبت به شما دوتا داشته باشن....
ایشالا مامان نفسی من هم اینجوری باشه من که تا قبل اون قضیییه فکر میکردم ازم بدشون میاد اما انگار اونطور نبوده کاش خیلی زود موقعیتی پیش بیاد و ببینم واقعا چه طوری هستن...
دوست خوبم:خانواده خیلی مهربونی داره مثل خودش خداروشکر میکنم واقعا که انقدر خانواده باکمال بافرهنگی داره.ایشالا هست یادته تو تالار مراسم دوستت بود مادرمسعود دیدی چقدر خوب بود مطمئن باش اونام دوستت دارن مادر پدرا غیر از احترام چیزی از بچه هاشون نمیخوان


مهدیه
ساعت23:49---27 شهريور 1393
سلام فافای شاد و پرانرژی ک جلو مادر شوهرش ساکت و اروم نشسته!!!
تو ک ی کلمه ام حرف نزدی!!!
عزیزم چقد خوشحالم برات ک ب لطف خدا هواتو دارن و دوست دارن
خیلی مهمه خانواده ها مشتاق باشن
ایشالا ک پدرتم مهر همسریت ب دلش میشینه و راحت موافقت میکنه
راستی تا حالا دیدش?
نظرشون چیه در موردش?

دوست خوبم:سلام به مهدیه خانوم خوب مرسی عزیزم ایشالا اگه منظورت از ملاقات همسری بابام هستش نه عزیزم بابا من اصلا خبر نداره از هیچی که بخواد تازه ببیندش


آتوسا
ساعت16:41---26 شهريور 1393
آره عزیزم من همون یه دوستم
بله که میشه،حتما کارتون جور میشه،نگران نباش
دوست خوبم:ایشالا


آتوسا
ساعت14:24---26 شهريور 1393
چه خاطره ی قشنگی بود
چه خانواده ی مهربونی دارن نفسیتون،چه قدرم خوبه که دیگه شما رو به عنوان عروسشون قبول کردن و دوستون دارن،امیدوارم زودتر کاراتون روبه راه بشه
دوست خوبم:اتوسا تو همونی که اول با اسم یه دوست برام کامنت میذاشتی؟؟اره خیلی خوب مهربونن وای یعنی میشه کارامون جور بشه :(


بانو و محمدرضا
ساعت13:59---26 شهريور 1393
__________________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
__ من آپم ________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
__ زودی بیاینا__________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
__و منتظر نگاه گرمتون____$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__ منتظرما _________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$
دوست خوبم:این الان عکس خودته:)امدم


تمنا
ساعت13:41---26 شهريور 1393
اول بگم خسته باشید خاااانوم که بااین دلتنگی بالاخره تموم کردی ای پستو
وااااااای فافا چقدخوش حالم که انقد ماماناتون راضین وقتی مامان راضی باشه دیگه نگران بابا نباش واقعا خوش حالم براتون عزیزم
خب حالااگه ازافق پایین اومدی بگو ببنم واقعا ازاین گیاه درمانی هابلدی ؟منکه همیشه فک میکنم تادارو شیمیایی نباشه روم تاثیرنمیذاره
دوست خوبم:مرسی عزیزم بووس اره خیلی خوبه خداروشکر فقط تو خونه ما حرف اول اخر بابام میزنه:/نه دیگه من محو شدم رفت:)بستگی به نوع بیماری داره عزیزم تو بعضی از بیماری ها خودم شدیداً با داروهای شیمیایی موافقم


مریم
ساعت13:36---26 شهريور 1393
والا من هرسری دیدم فقط یه نظر هست اما لینکدونی واسه ثبت نظر بسته ست با خودم همش میگفتم پس این کی بوده که تونسته با لینکدونی بسته نظر بذاره
خاطره خیلی جالبی بود
فافا شاید باورت نشه اما با خوندن این خاطره دعا کردم خدایا روزی برسه که بیام و خاطره روز عروسیشونو بخونم...
وای چه دخترمون توی لباس عروس ناز میشه...

دوست خوبم:من اول یادم رفته بود کامنتی رو ببندم یاسمن زرنگ خانومم زودی کامنت گذاشته بود:)این حرفت خیلی بهم چسبید مرسی عزیزم بوووس اوهوم خیلی ناز میشم قول میدم اگه به امید خدا علوس شدم عکسمو براتون بزارم:)


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت21:17---13 شهريور 1393
اااا این که بازه
خوب من بیشترشو خونده بودم قبلا
تازه سیوشم نکردم
حسابی لوس شده بودیا ، هرکی ندونه فکر میکنه چقدر این دختر آرومه ، باید از آقاتون بپرسه و ما
میدونیم چه آتیشی هستی
دوست خوبم:میخواستم هوش بچه ها رو امتحان کنم ببینیم چِک میکنن یا نه:)باور کن تا حالا انقدر یه جا نشسته بودم اونم چی ساکت اروم به نفسیم سپردم فعلا لو نده تا پشیمون نشن بعد از عقد از دیوارای اتاق عقد رفتم بالا تازه متوجه میشن عجب اشتباهی کردن:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: